Kızlar biz haftaya 10 aylik olacağız kendiniz yediğinizle yedirmeye başladınız mı ben başladım tuzsuz ve az salçalı yapıp ayırıyorum kızıma sonra kendimize göre baharat atıyorum ama doktorumuz hala salça koyma dedi sizler nasil yapıyorsunuz? Birde ne gibi aktiviteler yapıyorsunuz kızım oyuncaklarindan sıkıldı dikkatini çekmiyor artık yeni egitici oyuncaklar alacağım ne önerirsiniz ?