Bebeğim bir haftadır çok öksürüyordu antibiyotiğe başladık geçti gibi oldu geri tekrarladı daha şiddetli şekilde doktor geçmezse iğne dedi hiç iğne yaptırmak istemiyorum doğal yollarla öksürüğe iyi gelen bildiğiniz bir tarif var mı🥺 ayağında Vicks sür diyen oldu işe yarıyor mu ya da 4 aylık bebeğe sürülür mü