Sekeranne4 Kızlar test yaptım 3 tane iki çizgi cıktı Acilde kanda verdim beta 324cıktı pozitif dedi Bugunde doktora gittim alttan baktı göremedi tekrar kan aldı bu durumu yasayan varmı
humeyradmn Sekeranne4 daha çok küçük en az 3 bin üzeri beta olması lazım kesenin gözükmesi için hayırlı olsun
Bebegim3535 Sekeranne4 çok yeni daha bu değerin düzenli yükselmesi lazım. Küçük olduğu için gözükmüyordur
lyl0742 Sekeranne4 kese için en az 1500 ün üzerinde değer olmalı gebeliğiniz çok yeni 2 günde bir düzenli artış olduğunda değeriniz kese görmek için artarsa doktorunuz ozaman görebilir endişe etmeyin
sibelkilic Sekeranne4 bende de kese gibi bısı gordu alttan bakıp test verdım negatif dedı spiral taktırdım ama mıde bulantım halsızlık karın agrısı yasıyorum napıcam bilmiyorum anlamsız bı durumdayım test alıp bakıcam herkes gec dollenme olabılır kanda cıkmadı ama
Melis1706 Sekeranne4 adetim 1 gun geciktigi gibi doktora gitmistim bende de gorunmemisti bidahaki haftayl gittigimde gorunmustu demekki daha cok yeni sizinde
medinekaplan Sekeranne4 bende oldu cnm hatta doktorum bebek yok kese yok dedi en son gittiğimde kese var ama kesen ufaklasiyor dedi sonra bende ağlayarak özele gittim Altan muayene etti doktorum bebeği bile gördü kalp atışını dinleti