Kızlar selam daha önce soranlar için yazmak istedim süreci dün oldu oğlum ameliyatı sol yumurtalığı yukardaydı onu indirdiler ve sünnetini yaptılar yaklaşık 3 buçuk 4 saat sürdü çıktığında çok ağlamıştı korktuğu için sonrasında takip amaçlı 4 saat falan hastanede kaldık akşam çıkışımızı yaptık eve geldiğinde ara ara ağladı büyük ihtimalle çiş yaparken sızladığı için bugün 2. Günümüz şuan çok daha iyi ayağa kalkmaya başladı yani korkmanızı gerektirecek bişey yok oğlum 17 aylık bu arada