Kubra11222 26 aylık bir oğlum, 27 günlük bir kızım ve bir kedim var bu yüzden günde 3 kere robot süpürge çalışıyor bir kez de ben süpürge yapıyorum ve her gün buharlı temizleme makinesi ile siliyorum yerleri sleppy mendil ile de toz alıyorum dio bucak 10-15 günde bir yapıyorum kışın çok cam silmiyorum birde ara yerde ev camlar çok batmıyor yağmur çamur gelmediği için yazın da 10-15 günde bir siliyorum camları