Öncelikle herkese Merhabalar 2,5 yaşında kızımı geçen hafta öksürük nedeniyle doktora götürdüm antibiyotik başlandı ve 10 güne tamamladık öksürük azaldı şükür nadir oluyor ama sabahları midesi bulanıyor uyandığında sizce sebebi ne olabilir bu şekilde oluyor mu sizdede tekrar doktora götürmeli miyim ya da çözüm öneriniz nedir güzel anneler cevaplarsanız çok sevinirim