motivasyonsuz2 Kızlar papatya, elma, ıhlamur, Yeşilçay… Bunları içebiliyor muyuz? Karışık değil ama ayrı ayrı?
Ayglhanvlkn motivasyonsuz2 bende yeşil çay kiraz sapı 7. Aydan snra başladım doğumdan beride kayısı çayı içtim hergün demleme çay hiç içmiyorum hayatım bitki çayları oldu şükür sütümü etkilemedi bide detox çatı almıştım e bebekten hala onu içerim kafama göre canım ne isterse
Ayglhanvlkn Deletedmom_110 sağmadığım için nekadar sütüm wardı hiç bilmiyorum.7. Aydan snra başladımiçmeye hala da sütüm geliyo. Sizi yanıltmim etkiledi de diyemem etkilemedide bilmiyorum çünkü.ben günde max 3 bardak içerim bitki çayı hergün içmiyorum bu arada kiraz sapı çayını