melovebabym Doğum yapalı 13 ay oldu 2 gündür tatlı tatlı kaşınıyor. Kaşımaya da korkuyorum dfjdjdjsj iyileşiyor mu ne oluyo anlamadım. Yaşayan var mı?
lyl0742 melovebabym 2 sene oldu bazen kaşınıyor bende ilk korkuyordum üstten çok dokunmadan hafif kaşımaya çalışıyordum sonra baktım olmuyo kaşıdım ya bişey olmuyor 😀
Mommybabyy melovebabym kaşınıyor, kaşıyorum, hala daha uyuşuk bölge olduğu için kaşıdığımı hissetmiyorum, değişik bişey 😂