Birkizannesi123 Kızlar aklımdaki philipsin 3000 serisi ıslak kuru olan sizlerin önerisine açığım bunu kullanıp memnun olmayan da yazabilir
BuzluLatte Birkizannesi123 Xiaomi kullanıyorum memnunum. Genel olarak markanın birkaç ürününü kullanıyorum sıkıntı yasamadim