Jellyboo cemreninannesi_ hiç sevmem hediye almasını bizde sadece bayramlarda hediyeleşiriz o bile çok zor geliyor bana.
berikomoms Deletedmom_9857 benim adım hıdır elimden gelen budur bacım 😂 amaç yılbaşı değil zaten yıldönümümüz 1 Ocak 🤗
Deletedmom_9857 berikomoms aahahh şaka yapıyorum 😊😊Allah muhabbetinizi arttırsın nice mutlu senelere o zman 😊
LaMamaDellaCicala cemreninannesi_ anaam ben bunu unuttum ya la biz ucumuz esim ben ve oglum kutluycaz evdeyiz bu sene o yuzden sadece yemegi dusundum ama bi supriz yapayim dur hatirlattigin icin sagol🤗
LaMamaDellaCicala KrasavcikMalcik aa benimde italyan bi arkadasim noel hediyesi olarak bir kirmizi sarap getirmis resmen gun sayiyorum yilbasinda onu icecegiz baya iyi bisey 😅 sampanyayi niye sevemedim ben ya
LaMamaDellaCicala KrasavcikMalcik bildiginiz iyi bir marka varmi hediye edeyim bende bari yan komsuma
cemreninannesi_ Babybloom yaaa bende arkadaşlarıma ne alsam diye düşünüyordum benimde arkadaşlarım davetli yılbaşı yemeğe de güzel bir fikir oldu teşekkür ederim iyi seneler dilerim 🥰🥰❤️
cemreninannesi_ lceLady yaaa ne kadar zarif bir hediye ❤️ annelerimiz hep varolsun bizim ki de kızıma bir sürü şey almış 🤦🏼♀️😂
cemreninannesi_ fizikcianne Kesenize bereket ne güzel 🥰 bende eşime kazakla pantolon alacağım yarın inşallah 🤦🏼♀️😂
cemreninannesi_ Deletedmom_110 Ne almayı düşünüyorsunuz fikir olsun ben cry babies ufakları var ondan almayı düşünüyorum zam gelmeden 🤦🏼♀️😂
cemreninannesi_ Dmt-01 ihtiyaçlarını kafanızda belirleyip gitseniz daha kolay olur aslında ben hep çıkmadan hediye alışverişine öyle yapıyorum 🥰👍🏻
cemreninannesi_ aysunahsen hadi yaa :/ Olsun bence ufaktan başlayın eşinizde gördükçe belki heveslenir benim eşimde çok hoşlanmaz kutlamalardan da valla cam ağacını görünce dayanamadı süslemeye koyuldu 😂