Momsinem
Benım büyük oğlan yemek seçmez ama dogdugundan beri yaka silkiyorum hiç yemez 13 yasında halen aynı bişey değişmedi.
Tek iyi yanımız şükür hiç hasta olmaz.
Diğer 2,5 yas oglan belediye çöplüğü gibi herşeyi yer. Ama dediginiz gibi evde hava yoluyla bile hastalık kapar.
Velasıl demem o ki; naparsanız yapın bazen olmuyor