Oğlum 8bucuk aylik dogdugundan beribbesiginde babynest ile yatıyor artık kaldırmak istiyorum ama yüzüstü yatınca nefes alamaz diye korkuyorum. Sizce kaldırmalı miyim biraz daha beklemeli miyim kaldırırsan rahat yatıp dönebilir mi sizin çocuklarınız yüzüstü yatmaya ne zaman başladı. Cevaplarsanız çok sevinirim 🌸