Mercece12 hayır hayvanlarda düşünme yetisi mi var da bu kadar yüksekten atlanmaz diye düşünüyorsunuz. Sizin bana verdiğiniz cevap ne bilmesi gerekirdi yüksekten atlanmayacağını eee öyle bir cevap verirseniz karşınızdaki insana da böyle bir şey düşündürürsünüz yazdığınız yazıdan çıkan sonuç bu. Ve hala burada bize laf yetiştiriyorsunuz mesela. Mesela nasıl aynı bebeğiniz düşünmeden birden saksıdaki toprağı avuçlayıp ağzına götürüyorsa bu da aynı şey. Hayvanların bebeklerden, çocuklardan ne farkı var onlar da çok meraklılar sinek görür hop gider bilmez yani ora yüksek mi değil mi diye. Hiç mi kedi videosu izlemediniz sırf karşıdaki çatıya merakından aradaki mesafeye rağmen atlamaya çalışannkedileri sonra düşüp düşüp tekrar atlamaya çalıştıklarını falan. Düşünme yetisi olan birinin yapacağı bir şey mi bu. İnsanların hayvanlardan farkı nedir akla sahip olmalarıdır değil mi? Ee ortada böyle bilimsel ve dini gerçekler varken kedilerin yüksekten atlanmaz diye düşünmeleri size nasıl mantıklı geldi anlamadım doğrusu.Bence bana burda hayvana niye suç atayım diye laf yetiştirmeye çalışacağınıza çıkın da kedinizi arayın. Öyle bir cevabı yazmasaydınız ben de doğal olarak size öyle bir ithamda bulunmazdım. Çünkü buradan bakınca kendi hatanızı kediye mâl etmiş gibi duruyorsunuz.