Kızlar merhaba ben 50 gün önce doğum yaptm SGK çalışanym, rapor param dün gece 21 bin yatmş, ama ikinci raporm 21 ocağa kadr hâlâ devam ediyor, o rapor bittikten snra tekrar mı yatacak bilgisi olan varmı size nasl şekilde yattı acaba bilgilendirirmsnz beni