Canım anneler selamün aleyküm
Durumumu hep burda dile getirerek sizden fikir almak bana iyi geliyor ben 2 ay önce kimyasal gebelik geçirdim ve dün de rahimde yara dondurma işlemi yaptırdım doktorum üç ay rahmimin dinlenmesi ve sonra gebelik düşünmemin gerektiğini söyledi bende öyle yapacağım var mı aranızda yara dondurmasından ve kimyasal gebelik sürecinden sonra hamile kalan inşallah oğluma bir kardeşi rabbim nasip eder 3 yaşında bir oğlum var ikinciyi düşündüm böyle olaylar yaşadım hamdolsun vardır bir hayır