Defnemomm ölümcül bir hastalıktan bahsediyoruz, sonuçları o kadar kötü ki. Allah korusun. Kesinlikle yapılmalı. Bu konularda asla çevremde ki insanların sözlerini dikkate almam benim çocuğumun sağlığını benden başka kimse düşünemez. Allah göstermesin çocuğun başına birsey gelse yanacak olan benim çevremde ki boş konuşan insanlar değil. O sebeple hiç kimsenin sözlerini dinlemeyip aşıları yaptırdım, sizin de yaptırmanızı tavsiye ederim.