_tuuggcce_ Kızlar selam, bebeklerinize kendi içtiğiniz sudan mı veriyorsunuz yoksa bu ebebekte falan satılan bebek sularından mı alıp veriyorsunuz merak ettim? Tam bilgim yok, sanırım ph farkı var 🤷🏻♀️
Artemiss_ _tuuggcce_ bebek suyu aldım ebebekten onu veriyorum 2-3 yaşına kadar öyle yapıcam sonra bizim sulardan içebilir
Elfelf475 _tuuggcce_ biz basından beri arıtma veriyoruz veya biz de içiyoruz. Ektim özel su alıyordu bir kere köyde bulamadı normal su verdi çocuk enfeksiyon kaptı. Çocukları ileriye dönük büyütmek lazım. İlerde de o suları içemeyecekse alıstırmayın derim
deleted20517 _tuuggcce_ kaynatma falan yapmayın bu arada ben kaynattim soguttum tadı baya kötü oluyor kokuyor hatta marketlerde cam şişelerde oluyor içme suları ondan da verebilirsinjz
berikomoms _tuuggcce_ tabi ılık veriyordum hala ılık veririm. Zaten su içmeye ek gıda sonrası başladı ilk 3 ay falan verdim kaynatıp sonra normal hazır su verdim
BENOYLEUYGUNGORDUMM _tuuggcce_ ben cam şişe su alıyorum marketten. E bebekteki su plastik şişede o içime sinmedi benim
Badeninannesi1 _tuuggcce_ hep kendi içtiğimiz suyu verdim hala da öyle İlk 6 aylıkken falan kaynatıp deniyordum sonra dedim ki abartmaya ne gerek var bizim içtiğimiz suda ne var ki icsin dedim bi sorun da yaşamadık