Goktug1212_ Napcam kızlar ben kendimi cok kötü hissediyorum göğsümde cogunlukla yayılıyor gitgide dogumdan sonra cıkmaya başladı cok kötüyüm yaa
Busramnida Goktug1212_ Ne tür bi yara Egzama , alerji, mantar? Dr. a felan gidin bence belki yediğiniz bir şey dokunuyor belki de kıyafetlerinizde ki deterjan vs. kaynaklı da olabilir
Goktug1212_ Roniya saglık ocagına gittim alerji olabilir dedi sonra başka bi doktıra gittim oda içinden gelen bişey dedi işin kötü tarafı annemde gül hastalıgı var aynı onun gibi ama gül hastalıgı bulasıcı degil diorkar anlamadım gitti napcam ben ya
Bisaniyebakarmisin Iyilesmeyen yaralar Allah korusun kanser belirtisi olduğunu biliyorum. Senin gün geçirmeden dr a gitmen lazım. Acele et
Goktug1212_ Bisaniyebakarmisin bendeki yaralardan eşimdede cıkıyor şimdi kırmızımsı böyle yuvarlak büyük noktalar halinde
Bisaniyebakarmisin Goktug1212_ Zona olmasın ? Bulaşıcı bir hastalık. Dr ' a niye gitmiyorsunuz anlamıyorum. Dermotolijiye gitmeniz gerek sizin