Yaklaşık 5 gün önce bir arkadaşma gittim. Neredeyse her gün görüştükleri kayninda özellikle geceleri görülen kaşıntı olduğu için doktora gitmiş. Aman uyuz olmasın dedim hayır o kol bacaklarını jiletle aldı O yüzden kaşınıyor ondandır dedi. Çok fazla temas etmedim kimseyle. Psikolojik mi artık gerçekten uyuz da vardı söylemediler mi bilmiyorum ama özellikle burun çevrem yüzüm bayağı kaşınıyor bildiğiniz bu kadar kolay olabilir mi