Binnur_cam ikiprensannesi53_ bu ara favorim “ Sanki herkes hayatını yoluna sokmuşta bi benim hayatım yolu bana sokmuş gibi ”😅
BENOYLEUYGUNGORDUMM ikiprensannesi53_ 1 YILDIZ GİBİ KAYAR GİDERİM HAYATINDAN YAPACAĞIN TEK ŞEY DİLEK TUTMAK OLUR BENİM ARKAMDAN😎
berikomoms ikiprensannesi53_ sadakat gerçekten varsa ihanet olmaz. Söz yazmak için yazmışsınız resmen. Gerçek sadakatten bahsediyorum tabi. Sahteyse zaten onun adı sadakat değildir.
ikiprensannesi53_ berikomoms mantığa yatmayan nedir acaba ve ayrıca herseyi yargılamak zorunda mısınız ben o soz hakkinda fikir sormadım günün sözlerini okumak istedim ve post açtım dusunceniz nedir postumla alakalı demedim
berikomoms ikiprensannesi53_ yargılamadım ki fikrimi yazdım bence mantıksız bir söz :) siz niye bu kadar agresifsiniz