Rumeysa34 Kızlar artık hap kullanmak istemiyorum aşırı pahalı ve arada unutuyorum bugün iğne aldım fakat doğum yapalı 6 ay oldu adet olmuyorum adet olmadan bu iğne vurulmuyor mu ne yapacağım bilmiyorum
queen_bee Sağlık ocağına gidin kan alırlar. Eğer gebelik yoksa yaparlar iğneyi. Direk yapmazlar bence. çünkü gebelik olmadığına emin olmanız lazım