Kızlar merhaba bebeğim 6 aylık ve ek gıdaya geçtik doğduğundan beri sadece anne sütü alıyor çok memeci bir çocuk bana çok düşkün sürekli emmeye kalkıyor tok olsa dahi benim kokum için. Ek gıdaya geçtiğimiz için bende gece tok tutan kaşık mamalar aldım muhallebi gibi yapıp dün 9-10 akşam verdim sonra uyuyalım dedik meme aradı ve tok olduğu için ememedi çok sinirlendi saatlerce ağladı sizce akşam böyle bişey vermem kızımı rahatsız mı etti ? sindiremedi mi anlamadım ek gıdayı en son saat kaçta vermeliyim ?