ElifDefne3535 Yarın kısmetse 1 yaşına giriyoruz 🙏 8.aydan beri paçamdan pek ayrılmaz , kahvaltı bile zor yapıyorum çoğu zaman,gece saat başı uyanır emerek emerek devam eder uyumaya bazen bu ara 2-3 saat uyanık kaldığı oluyor Gece tabi iştahımız da kapalı biz zor geçiriyoruz yani bilemiyorum 🥴🤷