Esmaoren61 Kızlar hangi marka daha iyi sizce Philips mi Xiaomi mi ve kaç litrelik olanı Ve sizce air frey gerekli birşey hayatı kolaylaştıran birşey mi önerilerinizi bekliyorum ☺️
kahvepres Esmaoren61 yani bn sadece patats kizartrm bide arada kestane ama etrafı temiz tutyr en önmlisi yağ derdi yok kirletmiyor duvarları bizmki 5 litre ama alırsan xl al cnm büyk daha iyi
Themom_ Esmaoren61 philips xxl benmki su zamana kadar patates kızarttım, köfte yaptım bir kere mantar yaptım yani bence mutlaka her eve şart bi şey değil fırında aynı işi görüyor 🤷♀️
ahbus94 Biz Philips kullanıyoruz gayet memnunuz. Patates, tavuk denedik su ana kadar. Tavuğu özellikle çok lezzetli yapıp mangal tadı veriyor. Yağ derdi yok temiz iş. Ben seviyorum
Xcbaby Esmaoren61 temizligi cok zor bence asiri gereksiz ve sagliksiz oluyor biyerden sonra kirlenen yerleri tam anlamiyla temizleyemedigimi icin. Firin en iyisi zaten ayni islev.