Minikmucizemmmmmm Merhabalar fırını fanlı da açsam fansızda açsam üstten üfürüyor yan komsum fırının sorunlu oldugunu soyluyor bu bi problemmi yoksa normalde boylemı olması gerek acaba
Atlasligunler Minikmucizemmmmmm benimki de Arçelik ama pek bilgim yok ben hep alt üst ayarda calistiriyorum fanı açınca ne oluyor
Minikmucizemmmmmm Atlasligunler fanlı da kek daha güzel pişiyormuş bi akrabam demişti ama ikisi arasında ben fark görmedim