megelif23 Merhabalar bu durumu en son üç ay önce yaşamıştım şalgam içtiğim için öyle olduğunu düşünüyordum idrarın deydıgını falan düşünmüştüm ama tekrardan başıma geldi mavı akıntı normalmi anormal mi bilemedim webte doğru düzgün bısey bulamadım