mirac_p01 canım ben 1.02 kova sarımsak rendeliyorum ekmek yarım ekmek kıyma ondan sonra baharat köfte harcı koyuyorum bir yumurta koyuyorum babamın yıllardır tarifi çok güzel oluyor daha güzel yapan varsa yazarlar ona göre seçersin hangisini istiyorsan yaparsın