kzgldmtt MinikPandam_ gece bu cok mümkün olmuyor haliyle uyku bölünmemesi icin 8-9 saat kalabiliyor o sürecte nemli ya da tasma olmuyor mu
Dilararden Çoğu markayı denemiş biri olarak goon’dan aşırı memnunum. Oğlum sleepy de felan hep ıslak kalkardı. Külot bezde hiç taşma yaşamadım goon’da
Dilararden kzgldmtt 4 den başlıyor bantlı kullanmanız gerek. Bantlıları da güzel küçükken onu kullanıyordum bence kalıp olarak küçük değil aksine sleepy kalıpları bana küçük gelmiştir
MinikPandam_ kzgldmtt geceleri 12 saate kadar değiştiremiyorum genelde ama bir kaç kez sızıntı yapmıştır bu zamana kadar. çok su içtiyse ya da mama..
kzgldmtt terazikadini bizde pisik yasadık ama neyden kaynaklandı bilmiyorum icerigi degistiginden dolayı oldugunu düsünüyorum ama eminde degilim siz iceriginin degistigini farketmediniz mi
terazikadini kzgldmtt değişti farkettim bende ama mamadan pişik olmuş olabilir diye düşünüyorum farklı mamaya geçeceğim şuan aptamil kullanıyorum değiştireceğim ben
F0244 kzgldmtt evet Goon nemli bırakıyor du molfix purre softa geçtim arada sıkıntı oluyor çok su içince özellikle
kzgldmtt Beyzaveduru peki siz nemli bırakması konusunda ne düsünüyorsunuz böyle bi deneyiminiz oldu mu bosa almak istemiyorum
Beyzaveduru kzgldmtt gece sadede 12 saat kaldığı içşn sabaha elimi sürünce terlemiş karar nemli oluyor
durununannitoskosu kzgldmtt Benim kızım 10 kilo 11 aylık ben 4 numara kullanıyorum, bende molfixten geçtim Prima da aldım bir dönem ama primaya o kadar para vermeye gerek yok gercekten