Merhaba hanımlar 2 aylık kızım var doğduğu günden bu yana hiç emmiyor hep pompayla sagip veriyorum son bir haftadır sol göğsümde ağrı kizarikla birlikte içerden top şeklinde şişkinlik olmuş cuma ya randevu aldım açıkçası korkuyorum daha önce tecrübesi olmuş arkadaşlar yazabilirmi