Kızlar ev işleri mi bitmiyor ben mi yetişemiyorum anlamadım akşam oluyor hala fıldır fıldır iş peşindeyim 😄 bi türlü oturamıyorum sizde de öyle mi bitmiyor işler biri bitiyo diğeri başlıyor yetiştiremiyorum bende mi üşengeçlik var yoksa doğanın kanunu işler hiç mi bitmez anlamadım gerçekten üşengeçlik var bi işe hemen başlayamıyorum aşırı üşengecim sizde de öyle mi siz nasılsınız nasıl yenerim bu üşengeçliği