Selam kizlar 2 aylık bebek için paranox s kullanan varmı gaz için son 8 gündür inanılmaz bir gaz ve tuvalet yapamama sıkıntısı çekiyoruz bebeğim kolik en son doktora gittiğimde çok kriz anlarında bu fitili kullanmama önerdi ağrı kesici için ve bende istmeeyrekte olsa iki kere kullandım daha sonrası tuvaletinide gazinida rahat bı şekilde yaptı sancısı hafifledigi için sanırım . Ayrıca biogaiaya başladım iki gün oluyor acaba ne zaman etki eder ? Ve bu fitili bu şekilde belli aralıklarla kullanan varmı inanın çok zor durumdayim lütfen fikir verseniz