Buseipek1801 Bebeğim 5 aylık sol böbreğinde büyüme tespit edildi bu durumu yaşayan var mı acaba kendiliğinden mi geçiyor acaba
SevimliHayaletCasper Buseipek1801 biz yaşadık. Kendiliğinden geçti. Takip gerektiriyor sadece geçmiş olsun