Kızlar bebeğim 7 aylık ama böyle eline yeterki bişey geçsin ve yere düşsün o kadar çok ağlıyor ki neyden kaynaklanıyor olabilir ama kayınvalidemlerle yaşıyoruz şimdi sürekli bı görüntülu konuşma yaptığı için bebeği de gösteriyor bide ön kameradan ondan mı bide telefonu görsün ağlıyor eline verince yere düşsün çok ağlıyor Allah aşkına bı öneri bı çözüm yokmu sürekli böyleyiz ya bide dış çıkarma döneminde uykuya dalmakta güçleniyor bide öyle ağlıyor çok napicagimi şaşırdım ya