28 aylık bi oğlum var Yapışık ikiz gibiyiz hiçbir iş yaptırmıyor sürekli onunla oynamamı istiyor azıcık mutfağa gelsen hemen peşimden gelir tezgaha oturturum yemeği öyle yaparım ya bi git diyorum arabalarını sür boyama yap yok. Ben nerdeysen o orda. Her şeyi beraber yapmak istiyor. Ben yanından kalkınca o da kalkıyor. Tek başına ara sıra scoter sürüyor ya da amaçsız koşturuyor. Onun dışında hep beni çağırıyor anneeeeee anneeeeee diye dolanıyor evde 🙂🤦♀️ Siz de durumlar nasıl