Arkadaşlar merhaba. Annem bi kaç gündür uykudan uyandığında kıyafetlerinde kına gibi çikolata gibi koyu lekeler olduğunu söylüyor. Dün akşam temiz nevresim ve kıyafetle uyudu sabah uyandığında kolunda vardı. Elbiseyle uyumuş eteğinde varmış bedeninde değil sadece kıyafetlerinde. Bir hocaya sormuş kıyafetlerini çöpe at demiş bir daha olursa bana gel demiş ama mantıklı bir açıklama yapmamış nete falan baktım hiç bilgi falan yok merak ettim illa bi sebebi bi açıklaması olmalı sizin bilginiz ve yaşayanınız var mı