Arkadaşlar 3+1 evimiz kuzey cephe ve yerden ısıtma. Çocuk odasi ve yatak odası hemen hemen hiç güneş almıyor. 35 derecede yakıyoruz kombiyi. Salon , mutfak ve mutfağın yanındaki misafir odası iyi ısınıyor. Ama çocuk odası ve yatak odamiz hiç doğru düzgün ısınmıyor. Bu yuzden 1 aydır salonda yatıyoruz bebekle.Dereceyi 45-50 kere çıkarınca da gün boyu kullandığımız mutfak salon hamam gibi oluyor arka 2 oda çocuk odası ve yatak odası usutmeyecek hale geliyor. Bunun bir yolu yorda mi yokmu. Arka 2 odaya ekstra petek takılır mı. Ev dışarıdan yalıtımli. Ayrıca 2 arka odanın üzerindeki dairede boş ev sahipleri yurt disinda