Feraye_ Ağda yaptıktan sonra batık oluşuyor, kese de yapıyorum banyoda ama yinede oluyo çok canımi acitiyo, başına gelen varmı veyada güzel batık yapmayan ağda onerrimsiniz ☺️
Ygtoglm-- Feraye_ ay ben batıktan çok çektim bacağımın üst arka kısmı kollarım falan genital bölgem full batıktı . İllet bişey . Sıkınca da hep iz oluyor . Neyle aldıysam önüne geçemedim. Tek çözümü lazerde buldum . Şuan hepsi geçti çok şükür .
HappyQueen Feraye_ ben şuan lazere gidiyorum ama ağda yaptırdığım zamanlarda ağdadan sonra at kılı fırçası ile masaj yapıyordum üstüne de peeling batık olmuyordu
Feraye_ ElifDeniz21 teşekkür ederim bı bakayim benimde ağda makinam varda orda eritiyorum ılık ağda dediğim beyaz kağıt gerektirmeyen kendiliğinden çıkan agdayi demsitm
hayalperest__ Ygtoglm-- bende lazere başladım yapan hemşire habire batık var diyor kese de yapıyorum anlamadım göremiyorum da batık falan
Feraye_ Ygtoglm-- benim sadece genital bölgede olusuyo oncedne olusmuyodu ya gerçekten çok canımı acitiyo tüyler çıkarken
elmaliturtam At kılı fırçası alın çok çok iyi geliyor aşağıdan yukarıya her gün 10-15 dakika kuru fırçalama yapın batıklar için çok iyi.
elmaliturtam Feraye_ geçiriyor bende çok işe yaradı ağda sonrasında da fırçalama yapın her gün 15 dakikanızı ayırın gitariste falanda varır Eda Taşpınar’ın bir ürünü vardı at kılı fırçası trendyoldan da bakabilirsiniz.
Feraye_ elmaliturtam bahsettiğiniz fırçaya baktimda cok fazla marka çeşit var sizin demi trendyoldan aldımstiniz acaba marka verebilirsniz