Kızlar ablamla ortak aldığımız araba onda satıcaktı ikimizde hakkımız neyse alacaktı., ama ablam arabayı ben satacağım deyip aldı götürdü Konya’ya Ama 20 gündür satmıyor. Resmen bizi oyalıyor arabayı galeriye koydum satıyorum ha bugün sattım müşteri var diye beni oyalıyor. Ben şimdi Samsun’dayım arabayı plakadan nerede olduğunu öğrenebilir miyim arabayı millete veriyormuş geziyormuş birine vursalar bir kaza olsa benim başım yanacak. Arabada takip cihazı yok ama plakadan nerede olduğunu görebilir miyim uygulama var mı?