Lnldrm Odamızın sıcaklığını 20-21 derece arasında tutmaya çalışıyorum. LCW 2.5 tog uyku tulumunu aldım. Ben bir zıbın bir de orta kalınlıkta bir takım elbise giydiriyorum ayağına da ince sıkmayan bir çorap ile yatırıyorum. Şükür bir sorun yaşamadık her gece de mutlaka sırtını göğsünü kontrol ediyorum.