Feride10 Deletedmom_110 teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun. Bu ateş olmasa hastalık olur ama ateş beni çok telaşlandırıyor bu kadar sık. Birde daha 15 gün bile olmadı bizimde antibiyotik iğne tedavimiz biteli
Momyyy- Feride10 2 yaşında bu 2. Antibiyotik bitirmemiz bu arada ama geçmiyor lanet tam bitti diyoruz tekrardan ateş başlıyor evden de çıkamıyoruz artık hastalık bulaşmasın diye
-_-hUysUzvetatlikadin Angel00 38,8-38,9 sadecebu son hastalıkta ilk ateşlendiğinde 39 oldu ama 38in altına zor iniyor