S_oz Merhabalar kızlR ben birşey sorcaktım oglumd yumurta alerjısı var bır yas asıısnı hastNede yaptırmam gerekıyor ankarada oxel veya devlet bu asıları yapan nereler var acab yardımcı oourmusunhz
Liya01 S_oz merhaba aşısını yaptırdınız mı bi sorun oluştu mu benim de kızım aynı şekilde diğer hafta aşıya götürcem