Merhaba hanımlar nasılsınız? Ben ayın 15inde adet olmam lazımdı ama hala olamadım 😭3 kere test yaptım hepsi negatif. 20 aylık bebeğim var. Aslında zaten 15 aylığa kadar adet olmamıştım hiç. 4 aydır oluyordum neden böyle oldu. Eşimin memleketine tatile geldiğimiz için doktora da gidemiyorum. 