miray8 Kilo alımı da iyi. Son gittiğinizde diğerlerlerine oranla az aldıysa belki ona istinaden demiştir. Ama kilo olarak gayet iyi. Bazı doktorlar abartıyor bu durumu. Bize de 2 aylıkken 5.800dü. Ve kilosundan pek memnun olmayarak konuşmuştu mama başlamaya pek de gerek yok gibisinden. Daha sonra 3.ay da başka bir doktora götürdüm o da bir bebek daha ne kadar alabilir ki gayet iyi kilo almış gelişimide iyi demişti. Sizin içinizde rahat olsun sağlığı önemli olan🤗🌺