Miskokulum Merhaba arkadaşlar! Baby&plus süt saklama kabını aldım buzluğa atılıyor mu bu konuda üzerinde herhangi bir bilgiye rastlamadım acaba aranızda kullanan var mı buzluğa da atılıyor mu
[silindi] Miskokulum bilemicem canım internetten bi araştır bence. Ama poşet 3 ay kalıo. Buzluğa atıcaksan poşet almalısın