gizarem Arkadaşlar bebeğim son 2,3 gündür gece ve gündüz uykusundan ağlayarak kalkıyor ama öyle basit ağlama değil hem yüksek sesle ağlama hemde yüz ifadesi korkmuş gibi bunu sebebi nedir evde bağıran ya da korkması na neden olacak bir şey de olmadı
Dolores gizarem dişten huysuz oluyordur ya da korkuyordur telaş olacak bir şey değil eğer hasta falan değilse
Elifmomy @“gizarem”#p29093525ay bizde 11 aylığız aynı durumdayız gece gündüz her uyanmasında ağlıyor hele gece bazen oturuyor yada beşiğine tutunuyor kendine gelene kadar ağlıyor çaresizim ne yapıcaz bi çözüm bulabildiniz mi ?
Demhan Arkadaşlar aynı durumu yaşıyoruz 1 ay olcak her şeyimiz çok düzenliydi kafayı yemek üzereyim geceleri sabaha karşı 4-5 sularında uyanıyor ve uyumuyor hangi ara kendime vakit ayırıcam uykusuz günlere geri döndüm çıldırmak üzereyim