Hanımlar bebegim 5aylik 2.ayda hiç uyumuyordu bizde yüz üstü çevirdik uyudu o günden beri yüz üstü olmasa asla uyumuyor uyusa bile hemen kalkıyor ama zararli mi sizce yüzünü kurtarıyor onda bir sorun yok burnu kapanmıyor kafasi yorulunca bir sağa bir sola çeviriyor ama ben bu halimle uzun süre yüz üstü yatsam kemiklerim ağrır yada ileride bir sorun olur mu sizin bebeklerinize yüz üstü yatıyor mu fikir verin lütfen