melegininannesi38 Kızlar cis miktarı azaldı neden olur günlük 6 beze mutlaka cis yapmış oluyo ama azıcık azıcık
Usnac1995 melegininannesi38 evet bizde yaşamıştık aynısını. Gece taktığım bez sabah nerdeyse bomboş oluyordu bir ara. Hatta doymuyor mu ki, niye az yapıyor ki. Birsürü şey kurmuştum kafamda 😂 ama oluyor ya normal yani, düzeliyor.
Cekiyorum_Gulumse melegininannesi38 benim oğlumda antibiyotik kullandığınızda günde 3-4 kere kaka yapmıştı ishal oldu yani çişin miktarı o ara azaldı ama ilaç bitince şimdi yine dolu dolu yapıyor çişini böyle bir durum oldu mu.. beslenmesinde Bi azalma fark ettiniz mi
miniksuuu melegininannesi38 bizde 4 ayligiz hem cis miktarı azaldı hem uyku sorunu hemde daha az emiyor artık hemen doyuyor birde 3 yada 4 saat den önce gece uyanmiyor galiba atak haftalari
melegininannesi38 Usnac1995 ay ne biliyim.valla ya doymuyor sanıyorum ama doymasada ağlar gayet neşeli ne biliyim ya
melegininannesi38 Cekiyorum_Gulumse beslenmesinde bi sknti yok emmesi güzel antibiyotik felan da kullanmadik hiç
melegininannesi38 miniksuuu ay ne biliyim ya bizde de uyku sorunu başladı dün gece saat 1 30 da uyudu gece zaten hiç uyanmıyor ben kalkıp rüya beslenmesi yapıyorum hiç kalkmasam evham yapıyorum skldm bu durumlardan bi ek gıdaya geçseydi ya
Lavinia28 Bizimki de 4 aylıkken öyle oldu. Doktorumuz normal dedi. Çişinde turunculuk ya da kırmızılık yoksa aç değildir dedi
cherry_baby melegininannesi38 aç olur açık sarı olacak kendi çişim gibi düşün çok su içersen açık oluyor az su içersrn koyu olur dene gör istersen :)