Arkadaşlar merhaba oğlum dört ay bir haftalık. Gece uyku düzeni daha iyi aslında. Ama gündüzleri aşırı direniyor uykuya uyumamak için. Özellikle saat 4:00’ten sonra saat 8:00’e kadar uğraşıyorum onu yatırmak için akşam sekize kadar uğraşıyorum resmen. Ayağımda sallıyorum olmuyor beşinde sallıyorum olmuyor olmuyor kucağımda sallıyorum olmuyor pusetine koyuyorum gene olmuyor.Gündüzleri yok denecek kadar az uykusu yarım saatlik uyuyor uyanıyor 1 saat uyur uyanıyor gündüzleri sadece 1,5 saat uyuyor normal mi bu durum. Yoksa ben beceremiyorum uyutmayı.akşamları babası geldiği zaman battaniye de sallıyor anca öyle uyuyor yani. Bu uyku düzenin ne zamana kadar böyle devam edecek? Atak ayı falan diyorlar ama bilemiyorum gündüzleri zaten uymayan bir bebekti böyle şu an gözlerinin altı morarmış gibi sanki uykusuzluktan yardım edin lütfen ya çok yoruluyorum gün içinde başım çatlıyor artık