bigeminannesi Merhaba hanımlar, ilk günler sütüm gelmediği için şırıngayla mama verdik. Şimdi damla damla sütüm geliyor ama şırıngaya alıştığı için beni emmek istemiyor. Makineyle sağmaktan mastit oldum. Bebeğim 6 günlük emmeyi nasıl öğretebilirim?
goktugeda bigeminannesi bebekler emme refleksiyle doğarlar. Pes etmeyin, göğsünüzün ucundan biraz süt sağın ve emzirmeyi xeneyin. Sütün tadını aldığı için emmeye başlayacaktır. O ne kadar direnirse sizde o kadar direnin. Hersey sizde bitiyo.
sarfinazar bigeminannesi benim kızımda emzik almıyordu. Israrla o dusurdukcs ben verdim. 2 aydır ısrarla devam ettim. Kazanan ben oldum. 😉
ilkaay0 bigeminannesi sık sık memeyi ağzına vermelisin daha çok küçük 1 saat aralıklarla emzir hem emzirdikçe sütün artar hemde bebek emmeyi öğrenir hemen mama verme karnı tok olduğu için de emmeyebilir mamaya değil memeye ağırlık vermelisin
3kedili2bebekli bigeminannesi bebeklerim prematüre doğdu aynı sorunu bende yaşadım hastanede verilen o geniş akışlı biberonlar yüzünden ama pes etmeden sürekli emziriyorum ısrarla emziriyorum göğsümün ucunu tutup ağzına tıkıyorum bir iki çekip bırakıyorlar yoruluyor 3 dk sonra bir daha bir daha deniyorum artık daha çok emmeye başladılar kendileri tutmayı öğrendiler yani inat etmeniz yeterli ağlasa da devam ediyorum
sarfinazar Göğsünüzü sıkın süt gelince agzına değdirin. Tat alırsa belki tutar. Defalarca deneyin . Ağzında tutun gogsunuzu . Belki işe yarar. Bebekler emme refleksiyle doğar. Pes etmeyin. Stres yapmayın. Elbet alışır.