Selam kızlar biri 4 yaşında diğeri 35 günlük iki cocugum var ama ilk kızımda hiç böyle şeyler yaşamadığım için çok zor durumdayım ve sizlere sormak istiyorum bebeğim gündüz 2 saatte bir normal uykusunu uyuyor akşama doğru tamamen uyanıyor geceye kadar hiç uyumuyor ama bu uyanık olduğu sürelerde hep ağlıyor hemde öyle bir ağlama yok yani mesela dün akşam 8 de uyanda sabah 5 a kadar toplasan 1 saat uyudu o da uyumak istiyor ama uyuyamıyor sütüm yetiyor gaz yapan hiç bişey yemiyorum her emziremeden sonra gazını çıkarıyor kusuyor öksürüyor hıçkırıyor internette bunlar reflü belirtisiymiş bebekte dik tutuyoruz kucakta geziriyoruz bana mısın demiyor çocuk yapmadığımız şey kalmadı kendini kasıyor kazık gibi oluyor emerken savaş ediyor ağlamaktan bir yeri mi ağrıyor acaba diye düşündük doktora daha yeni gittik herşeyin çok iyi olduğunu söyledi napıcağımızı bilmiyoruz ikinci çocuk ilki gibi olmuyormuş onu anladım varmı sizinde bu şekilde olan bebekleriniz yardımcı olursanız çok sevinirim